Kattungarna är här!



Polka, den inte helt smarta mamman, valde att föda ungarna på toaletten, katt-toaletten alltså. Tur att jag gjorde rent den igår även fast jag inte bytte sand, det var åtminstonde inga gamla bajskorvar däri. Jag hörde ett högt, klart kattungspip när jag var i köket, men kunde inte hitta dom nånstans. Jag letade uppe och under tiden hittade Henke dom i kattlådan (under trappen). Dom fick flytta till en kartong bäddad med rena handdukar istället. Eftersom vi ändå stört dom så mycket passade jag på och tog en bild med. Det verkar vara två gråa och tre svarta, det var den minsta svarta som inte gillade BB och larmade personalen.


Kommentarer
Postat av: annika

nä, jag skulle inte heller gillat bb nåt vidare om de va en toalett... tur att h*n slog larm! ;-) är hon långhårig polka?

2008-06-17 @ 18:21:39
Postat av: fia

du får säga till så kommer jag ut o kollar på dom.. söööta e dom juh..pössa

2008-06-18 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback