Mer kattunge



Nästa kattunge till rakning. Eller nästa att visas upp på bild, den här var iofs med på bild tillsammans med B tidigare, fast den syntes inte särskilt mycket då.

Igår fick jag låna "Brunstkalendern" (av Emma Hamberg), den är jättebra och snart utläst. Tror jag måste köpa den sen faktiskt, såhär bra böcker kan man alltid läsa igen... Och "Mossvikenfruar" också, den borde ju också vara bra.

Annars har jag varit och handlat, diskat och lagat mat. Henke och jag har faktiskt hjälpt åt att laga den mycket avancerade maträtter makaroner och korv. Menmen, det är alltid kul att hjälpas åt. Henke har städat medan jag diskat. Skönt!

Det var väldigt trevligt igår, Mia har dessutom massa djur som vi kollade på. B blev livrädd för hönsen och klamrade sig fast på mig som en liten apunge. Han vägrade att ens ta fram huvudet och titta på hönsen. Rätt konstigt med tanke på att han tycker höns är spännande annars. Dom hade en galen hund och massa söta små kycklingar m.m. Jag vill också ha höns och kycklingar. Och en hund såklart, men det är ju lite på g...


Kommentarer
Postat av: annika

vilka sötisar dom är, kattungarna! vet ni hur pappan ser ut? ja, de va jag som fotat bilden jag lagt upp på bloggen. jag älskar att va hos mamma o hennes man. det är det absolut vackraste stället. bullerbykänsla.

2008-06-21 @ 15:37:08
Postat av: sarah

fab vad söta dom är... har dom hittat nya ägare redan? föresten, trevlig midsommar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback