Uppsägning och ändring

Idag fortsätter jag lite som igår, med att fixa och greja. Jag har ändrat Carmensitas försäkring till en liv- och olycksfallsförsäkring, höjt försäkringsbeloppet (vilket jag skulle gjort för flera år sen) och minskat på veterinärvårdsdelen. Nu blir det 500 kronor billigare i månaden, vilket gör mig ännu mer irriterad på mig själv. Varför har jag inte tagit tag i det här tidigare?!

Jag ska säga upp Goboken också, dom skickar paket till oss fast jag ringer och avbokar hela tiden. Dessutom har dom lite väl dyra bokpaket (ca 250 kr varje gång). Vi ska fortsätta med Barnens Bokklubb för jag känner att det vore synd att sluta med alla bokklubbar, det är kul att se vilka böcker som passar till vilken ålder och att få se vilka nya böcker som kommer ut. Sen kan jag köpa dom från bokus.com istället.

Kommentarer
Postat av: annika

jag känner mig rätt dålig faktiskt för att nora aldrig varit med i nån bokklubb. fast å andra sidan har vi hela hennes bokhylla full med böcker från när jag o brorsan va små....så vi lider ingen bokbrist i alla fall. o de e ju nyttigt o bra o läsa för barnen långt upp i åldrarna. vi drar alltid en godnattsaga vid sängdags.

2008-06-11 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback