Vår förmiddag...

Strax efter kl.9 gick vi iväg på en promenad och kom tillbaka två och en halv timme senare. Skönt att vara ute, men inte särskilt varmt trots solen. Jag har laddat upp massa bilder, men de går inte att ladda in på det här inlägget just nu så jag kommer uppdatera senare så ni får se. Vi gick bort till kossorna, fast det var mest hästarna B ville kolla på. Att gå runt betet i den hagen tar normalt en kvart ungefär och nu gick vi runt på utsidan, men det finns andra prioriteringar för en tvååring än att man ska gå snabbt framåt. Det fanns spännanade pinnar, löv, stenar att kasta och massa annat att kolla på. Findus följde med oss hela vägen, det är rätt kul för alla våra katter gillar att följa med på promenad.

Just nu sover barnen och jag ska bläddra i några tidningar tänkte jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback