Att ta tag i skiten

Nu har jag dammsugit (lite kvar i vardagsrummet), hämtat Binning på dagis och plockat undan. Strax är lunchen klar, det blir pasta med bacon och sås (sk. "Kajsa-mat"). Jättemumsigt!

Jag är på lite bättre humör, det är skönt. Jag gillar inte att vara sådär gnällig, men det är skönt att få det ur sig. Det ända irritationsmomentet nu är vart fan skurhinken är. Den är inte inne i huset och jag tror inte att den är i gästis heller. Ska kolla upp det när jag hämtar tvätten... Jag vill skura golven nu när jag dammsugit noga, då håller det sig renare mycket längre tycker jag. Och då kan jag lägga ut alla våra fina mattor också, dom har legat ihoprullade i flera månader bara för att vi skulle torka golven innan dom åkte ut igen.

Kommentarer
Postat av: sarah

fan lunch hade setat fin fint nu! snart hoppas jag att jag är så nära dig så du gärna kan bjuda på lunch, jag har iaf plockat i och ur diskmaskinen gått med hundarna dammsugit lite å så... nu ska jag åka och hämta min skit bil och handla lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback