Dagen idag...

Jag försökte blogga när vi var hemma på lunch förut, men Binning lessnade. Idag har vi varit på barntimmarna, där var det jättehög ljudnivå trots att det bara var 6 barn där. Det var väl allt utrymmet som gjorde dom galna för det var fullt med leksaker på golvet också, mycket värre än vanligt.

Till lunch slängde jag ihop falukorv och makaroner lite snabbt och sen åkte vi till stallet där B fick sova i vagnen medan jag mockade och pysslade med Carmensita. Nina var hemma idag, eftersom det är onsdag, det var superkul att träffa henne och pladdra om allt och inget. Vi gosade med Zorba också, det är verkligen en urgullig häst. Henne kan Binning ha om typ 10 år sa jag!

När Binning vaknade matade han hästarna i stallet (Aniara, Carmensita, Godiva och Mussie) med morötter och sen åkte vi hem. Nu sitter jag här och käkar kexchoklad och vinegum (mums), Henke och Binning är i garaget. Framöver har jag tänkt diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback