En heldag hos Cissi och Arvid

Jepp, idag har vi varit hos Cissi och Arvid från kl.8.30 till kl.16. Binning och Arvid lekte jättebra tillsammans, vi var ute nästan hela förmiddagen och sen lekte dom inne precis före lunch och efter lunch var det dags att sova. B sov 2 och en halv timme för han vaknade kl.6.20 imorse..

En kul grej som hände inatt: Henke gick upp och snöt sig och märkte inte att jag smög efter honom och stod utanför toan och väntade på att han skulle bli klar. Han trodde att jag var ett spöke men han skrek inte utan sa bara "waa" helt matt. Inne i hans huvud skrek han däremot till berättade han idag.

På kvällen var vi till Eva och Lasse en sväng, nu har jag precis varit i stallet. Jag slapp mocka idag för Pia hade tydligen tagit Carmensita box också. När jag tänker på saken så har vi glömt berätta för henne att jag ska mocka själv... Jag orkar bara med att mocka en box / dag, annars hade jag gärna mockat 1-2 dagar i veckan åt alla 4 hästarna.

Kommentarer
Postat av: sarah

nej jag har inte sett några anonser därifrån än, men hör du något så skrik till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback