Förlossningsberättelser

Förra gången ville jag inte veta nånting om hur det kunde bli på förlossningen, då var det verkligen bara "det blir som det blir" som gällde. Den här gången är jag mer orolig för att det inte ska bli som förra gången. Jag är mer nervös för att det ska bli helt annorlunda, kanske kejsarsnitt eller att det ska ta för lång eller kort tid. Jag läser massor med förlossningsberättelser på familjeliv, jag vet inte om det är bra eller dåligt...
Nu är väskan packad och klar, jag glömde nästan kameran. Inte för att det kommer bli några äckliga bilder, det är kul att ta kort första gången man håller bäbisen. Jag känner mig rätt redo att föda barn, inte just inatt (när Henke är borta eller hemma och full) men från och med imorgon går bra, jag hoppas det blir rätt snart. Känner mig redan rastlös, men jag kan ju lika gärna gå över tiden två veckor igen. Och i sånt fall är det 6 fucking veckor kvar av graviditeten. Det känns som skit!

Vi får se, det blir som det blir. Nu blir det sängen för mig och Binning iallafall. Gonatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om man kunde få bestämma vilken dag bebisen ska ut, jag svär att min bebis kommer på midsommarafton eller nåt, när peter tagit sig en sup. de blir alkoholstopp för honom hela den helgen om inte bebisen kommit tills dess, bf 17 juni, de e på tisdagen samma vecka. /annika

2008-03-02 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback