Frön!

Nu har jag sått massa frön. Bl.a. två sorters blomstertobak, sibirisk vallmo, brudslöja m.m. Dom ska stå på golvvärmen inne på toan tills dom grott är tanken. Sen får dom väl flytta ut i solen i vardagsrummet. Jag har en liten känsla av att det är mycket som kan gå fel här. Först måste vi se till att hålla toadörren stängd så inte katterna börjar använda lådorna som toalett och sen när jag flyttat ut dom kommer säkert Binning vara på dom. Pust och stön, det blir ett heltidsjobb med det här och jag måste komma ihåg att vattna varje dag, annars blir det inte några blommor... Vi får se hur det går, önska mig lycka till för jag kommer behöva det.

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag planterade lite söndags men det är utvällt allt ihopa så nu är jag inte så sugen på att göra om det.hoppas det går bättre för dig.lovisa

2008-03-19 @ 19:22:28
Postat av: Ida

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback