Fröresultat + Carmensita

Jag köpte: Roseneternell, rosenskära, blomstertobak (2 sorter), aster,sibrisk vallmo, sommarslöja, rosenkrage och fingerborgsblomma. All blommor är vita eller rosa, astrarna var lila också. På vägen tillbaka stannade vi på Ulfåsa möbler och tittade lite, jag köpte 4 fåglar till Binning. Det är blomdekorationer på pinne, han älskar sådana och snor alltid mina och har sönder dom. Dom här var i trä så förhoppningsvis ska dom hålla..

På eftermiddagen har jag varit i stallet hos min stackars häst. Hon hade mugg på båda bakbenen som jag gjorde rent + borstade hela henne och gnodde. Nu ska hon få byta till en torrare hage och bli insmord varje dag så hoppas jag det blir bättre snart.

Nu ska Binning och jag gå ut en vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback