Kladdkaka

Nu har jag (snart) en kladdkaka i ugnen, väntar på att den ska bli varm först bara... Igår skrev jag in några recept i min receptbok, bl.a. på kladdkakan jag brukar göra (har lagt ut receptet här på bloggen förut) men jag glömde skriva upp ingredienserna. Jag skrev bara upp hur man skulle göra, som tur var låg receptet kvar i pappersinsamlingen. Om jag inte hade hittat det igen vet jag inte vad jag hade tagit mig till... Eller jo det vet jag, då hade jag fått köpa hela boken som receptet kommer från, men det hade inte varit till nån större tröst när jag vill ha min kladdkaka på en gång och inte om en vecka.

Kommentarer
Postat av: annika

å va mumsigt me kladdkaka.... jag får nog dra in på sötsakerna för egen del, har redan svullat på mig 15 kg. var ska detta sluta... men jag får skylla mig själv för de e mitt eget fel..

2008-03-26 @ 20:00:13
Postat av: Mat och matlagning

kladdkaka is the shit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback