Kvällspromenad

Nyss kom vi hem från en härlig kvällspromenad i skogen, eller på vägen i skogen iallafall. Binning sprang nästan hela tiden och jagade Bärnst och Findus som följde med oss. Binning hittade lite kottar som han kastade med och Henke tog med honom upp på en timmerhög. Det tyckte han var superskoj. Jag tänkte att en liten promenad kanske vore bra för barnafödandet, men förmodligen händer väl inget ändå.
Snart ska Binning sova och jag också tror jag, jag blev trött av att vara ute i friska luften.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaaa, vi vill ha en bebis nu :) En liten flicka :D

Postat av: sarah

kom igen nu, en lugn promenad är väl inget, spring för fan

2008-03-08 @ 22:10:56
URL: http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback