Min dag...

Idag har jag varit i stallet, där jag borstade Carmensita (och mockade åt henne såklart). Hon var gosig och gav mig en mineralpeeling i ansiktet. Jag var inte riktigt lika sugen på att få den där peelingen, men hon insisterade. Jag borstade bort massa lös päls, hon blev riktigt fin. Det ska bli kul när all päls är borta, hästar i sommarpäls är alltid finast. Jag ska försöka ta ett par bilder på henne också, vilken dag som helst nu. Om du scrollar ner finns det nya bilder på mig och Binning!

Jag har diskat, tvättat, hängt tvätt och lagat mat. Precis som vanligt... När Binning har vaknat tror jag att vi ska gå ut en sväng eller kanske åka till stallet och knäppa kort? Jag har lovat dagis att skicka en bild på vårat hus också, temat just nu är tydligen hus och det vore kul om dom fick ett kort innan de byter tema... Hmm. Jag är ju inte den snabbaste, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback