Min "konstiga" musiksmak

När jag diskade satte jag på en skiva med Manu Chao, jag vet inte vad den heter men jag har haft den i evigheter och den gör att man blir glad och vill dansa. Fast dansa väldigt fult, till den spanskinspirerade musiken... Det går lätt att både diska och städa när man lyssnar på den här musiken, jag har dammsugit också. Och startat en tvättmaskin och hängt upp lite annan tvätt jag tvättat. Det är så underbart med den här tvättmaskinen för det blir rent och fint. Trots att det var blåbärssyltsfläckar på duken blev den helt ren (jag veeet att jag tjatar om den här tvättmaskinen men den är bra).

Nu tänkte jag lägga in lite räkningar på internetbanken innan jag hoppar in i duschen.

Före jag hämtar B på dagis ska jag förbi återvinningen och skicka tillbaka ett paket (borde skickat det för typ två veckor sen)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback