Modeblogg?

Haha! I don´t think so. Men man kan nästan tro det: jag har hittat en vårjacka jag verkligen vill ha. Om jag hade varit en modebloggare hade jag såklart redan köpt den, men inte jag inte. Jag måste nog börja med en fjäskningskampanj mot Henke eftersom det är han som har cash i den här familjen...
Jackan finns på Indiska och heter "Mary" för er som vill kolla, det funkar inte att länka just nu. Den är sååå fin, jag har suktat efter den ett bra tag. Jag har inte ens en vårjacka utan bara en sunkig gammal väst, den är t.o.m. uråldrig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan ju alltid påpeka att man borde få något som belöning efter en lång graviditet. Jag har svårt att tänka mig att en kille skulle stå ut med att vara stor och orörlig i flera månader.....Men vi kvinnor har ju liksom inget val om det ska bli några nya människor här i världen. Väl värt en belöning, tycker jag som är fembarnsmor. Synd bara att jag inte kom på det under min glans dagar...

2008-03-18 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback