Påsk-kasse

Jahaja, nu har jag precis varit den perfekta storasystern och beställt en påsk-kasse med blommor av min lillebror. Det skulle vara en tulpanbukett, en pärlhyacint och två påskliljor i om jag kommer ihåg det rätt. Annars blir det en överraskning sen när Sarah levererar den.

Nu har jag diskat (jättemycket disk) och städat ur skafferiet. Jag trodde att det skulle vara superofräscht där eftersom jag har hört en mus, men den hade bara gnagt på några oanvända ischokladsformar. Konstigt. Nu är det rent och fint där iallafall. Jag tror att jag tänker slappa ett tag nu, om jag kan. Jag blir rastlös när jag sitter still, jag kanske skulle prova att läsa den där boken...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
När Sarah kommer ner till dig så ska du få en bok som heter Kristin Lavransdotter, en norsk klassiker för tjejer/kvinnor som de rekommenderade i går på internationella kvinnodagen! Kram Mamma

2008-03-09 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback