Pigg och alert

Det är jag. Snoret rinner, men idag känns hjärnan och kroppen lite piggare, skönt! Jag har lämnat B på dagis, varit i stallet hos superlortgrisen Carmensita. Jag borstade henne senast i söndags och i tisdags smet hon ju ut utan täcke och rullade sig. Det är rätt lustigt egentligen för hon älskar att rulla sig, men hatar att bli borstad med piggborste (borsten man tar bort lera med).

Jag trodde att muggen skulle blivit mycket sämre eftersom jag inte kollat den heller sen i söndags men där hade jag fel (skönt)... Det såg riktigt bra ut på alla ben, faktiskt. Det märks att hon är torr om benen hela tiden.

Nu ska jag diska lite (Henkes jobb egentligen, men det är så mycket och jag vill ha det gjort), duscha och sen ska B och jag åka upp till Eva och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback