Skärtorsdag...

Idag har Binning varit påskkärring på dagis, han var jättesöt. Har tagit bilder som kanske kommer upp en annan dag. Henke och jag var till Coop och handlade. Jag var till stallet och mockade och sen har jag diskat och eldat också. Henke har burit in massa ved.

Efter att vi hämtade B på dagis var vi upp till Stjärnorp hela eftermiddagen och nu har vi precis kommit hem. Binning fick sitt påskägg medan han kollar på Bolibompa.

Nu tänkte jag sova för jag är helt slut... Imorgon ska Henke och Binning till Elmia på bilutställning.

Kommentarer
Postat av: annika

fast grejen me noras utbrott är att de är ganska många, flera om dagen. men det kanske är treårstrots lagom efter tvåårstrots? jag gick en föräldrakurs som heter cope förra året som va väldigt bra, där man pratade om att ett sätt att hantera sådana utbrott var att ignorera, vilket jag gjort men jag känner mig lite dum oxå. fast i det läget när hon är inne i ett raseri så går det liksom inte att nå henne, hon är asförbannad o slår på allt. men det är väl bara att härda ut, tänka att det är såhär en tid. annars är hon ju världens mest underbara unge. de bästa är när hon säger "jag älssar däj mamma" (jag älskar dig mamma) =)

2008-03-20 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback