Startpaket från Babyproffsen

Nu har vi precis kommit hem, Binning ligger i vagnen och jag sitter här och läser bloggar...

Eva och jag har varit i massa affärer: Indiska, Batinki, Gröna Arken, Lilla jag, Polarn och Pyret, Babyproffsen och Hööks. Nu är jag rätt osäker på en hel del av dom affärsnamnen, men det var ungefär så dom hette. Mycket barnkläder har vi sett, Eva köpte ett par röda Tretornstövlar som Binning ska få när han fyller år. Dom hette "Optimist" och var såå fina. Innan affärerna öppnade var vi och fikade, jag tog ett wienerbröd och en chokladkaka (såklart).

Startpaketet från Babyproffsen verkar helt ok, lite onödiga grejer t.ex. blöjhinken, den ska jag slänga tänkte jag... Tänkte först att jag skulle ge bort den men man fick inte med några specialpåsar till den och då känns det lite trist att ge bort den också. Varför skulle nån vilja ha den egentligen, alla som väntar barn just nu kan hämta ut ett eget startpaket så...

Kommentarer
Postat av: annika

jag fick ett sånt paket när jag väntade nora oxå, ganska mycket reklam o skit men oxå lite användbara grejer typ blöjor o tvättlappar. jag har min lapp hemma så de e bara o hämta ut mitt paket, jag har bara inte fått tummen ur än, o så får man visst inte hämta ut paketet förrän tidigast 3 månader före bf.

2008-03-27 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback