Emil och griseknoen

Just nu är det matiné hemma i Björkelunda, Emil och griseknoen. Hela familjen kollar, det är ju kalasbra!

Jag har nyss kommit tillbaka från en promenad runt Fornåsa, hann in på Ica precis en minut innan dom stängde. Annars har vi haft det jättebra hos Solla idag, Maria och Leo var också där. Nina och Minou kom och hälsade på Lillan också, det kommer kort framöver för jag tog några riktigt fina kort på Lillan och Nisse Po. Jag fick sova middag i en och en halv timme idag, det var toppen. Nu ska jag kolla klart på Emil, sen blir det till att bädda iordning i gästis innan jag går och lägger mig för Sarah och Kristofer kommer och sover där inatt.

Kommentarer
Postat av: Tin

Lillgrisen blir 6 år i sommar, tiden går alldeles för fort, vill ju att han ska leva länge, men det gör ju tyvärr inte vovvarna :(
När du ändå är i ullared och köper ridbyxor (läste på sarahs blogg) så kan du ju hitta ett par till mig där hela jag får plats :)
Rider i alla möjliga roliga kreationer nu, när jag tävlade förra helgen så hade jag tävlingsbyxorna helt öppna med ett långt linne ovanpå. Hade sett bra roligt ut om linnet och tröjan åkt upp och bebismagen trillat fram. Får lägga tävlingskarriären på hyllan ett tag nu.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback