God morgon!

Jag har lämnat B på dagis och hämtat en lapp om uppsägning av dagisplatsen. Uppsägningstiden var två månader, jag ska fylla i lappen på en gång och posta den såfort Henke har skrivit på. Nu hade jag tänkt bada A E men hon passade på att somna medan jag fyllde upp badvatten, då får jag diska istället. Vi har världens feting-diskberg trots att Sarah slet som en slav med disken igår. Nu ska jag diska upp allt iallafall.

På förmiddagen ska vi åka till Skänninge och kolla i några fina småaffärer dom har där, jag har velat gå i dom länge men det är sånt som aldrig blir av. Alltså såna saker jag försöker ta tag i nu.




Lilla prinsessan i söt hundbody från Vivi och Roffe. Byxorna är B´s gamla från Ann (bilden är från igår).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback