Inspiration!!

Jag satt och kollade på den här underbara bloggen, hittade dit idag. Och när jag satt här och tittade fick jag plötsligt en skitbra idé till lite "pynt" på altanen. Vi har ett ställe där det är lite svårt att hitta på nåt bra, men nu har jag fått en superidé. Däremot kommer inte H gilla den, för han ska få bära och släpa. Jag återkommer med lite före- och efterbilder senare!

Update: fick lite mer inspiration när jag läste den här bloggen, fast det är en betydligt mindre grej som jag enkelt kan fixa själv. Skönt för H...

Det finns så många fina inredningsbloggar, jag hämtar gärna inspiration från alla lantliga dansk- och franskinspirerade hem. Hemma hos oss är det lite mer färg som gäller och därför blev jag toppenglad när jag hittade Kullan Pullans blogg (första länken). Precis sånt jag gillar och väldigt inspirerande, som sagt. Några andra som jag tycker borde blogga är min morbror och hans fru, dom har ett underbart hem som de renoverar efter hand. Jag ringde och frågade dom igår om de hade en blogg, men de skulle inte hinna med det, vilket jag helt förstår. Jag får helt enkelt åka dit och hälsa på lite oftare.

Nu ska jag se om jag kan få den där beryktade tuppluren...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!
Visst har hon en underbar trädgård. Det är min bästa vän som har den bloggen...
Kul att du har en likadan möbel som vi. Jag har målat den ett antal gånger. Får nästan skrapa och måla om den varje år för vi har den ute jämt...
kram Susanne

Postat av: Anonym

jag såg er i corren idag. ni va så fina så. men heter hon bara ava? här på bloggen skriver du ju jämt ava estelle? /annika

2008-05-07 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback