Loppis

Idag har jag tjänat storkovan på loppis: 60 kronor, cash! Fan vad gött, nu ska jag fira. Det kostade 50 kronor att hyra ett bord, fast det betalade Eva, snällt nog.

Vi fick en film av Lovisa o co: Emil och griseknoen, en pyjamas till A E och sen på slutet var det gratisbord också. Då hittade jag en halvgammal skolplansch med en bondgård och bondgårdsdjur på. Jag hade inte betalat för den för jag gillar den inte riktigt, men jag tänkte att B kommer gilla den och han ääälskar den. Jag tog några träslevar också, dom ska jag ha i nån gammal kruka eller nåt på bänken tänkte jag. Precis som alla andra.

Nu är det dags att plocka in allt från bilen, packa om allt till imorgon (Solladag), plocka in alla pelargoner som är ute på grönbete och sen blir det sängen. Som vi måste bädda i först. Och jag måste hänga upp dom blöta sängkläderna och tvätta alla kläder B kissat ner idag eftersom han fått gå med kalsingar. A E kaskadspydde i bilstolen så den klädseln behöver också tvättas...

B med plansch


Kommentarer
Postat av: Tin

Ska ta och ordna lite bilder..måste städa lite först bara :) Har växt upp med cavalierer i familjen, mamma föredrar blenheims så när jag skaffade en egen så blev det en "ruby. Jätte bra barnhund är dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback