Lyck-Annas

Vi har precis kommit hem från socialkontoret i Motala, nu har vi gemensam vårdnad och A E får Henkes efternamn... Jag har fått förhållningorder av Henke att jag inte får skriva ut barnens namn eftersom dom har så ovanliga namn och i framtiden kanske min blogg kommer ligga dom till last och bla bla bla. Från och med nu blir det alltså första bokstaven i namnen istället.

Det jag skulle komma fram till var att på vägen hem såg jag en skylt
www.lyck-annas.se vid ett jättegulligt litet hus och eftersom jag har sett att många inredningsbloggar har länkat till Lyck-Annas tidigare blev jag jättenyfiken. Nu sitter jag som klistrad och kollar sortimentet, den här vill jag ha! Och massa annat förstås... Jag måste tvinga Eva (det kan inte vara särskilt svårt) att åka dit och titta i den riktiga affären framöver, inget går upp emot att se sakerna i verklighet...


Kommentarer
Postat av: lyck-annas

Hej Du!
Du och Eva är hjärtligt välkomna!
Jag öpppnar mitt lilla garage på lördagar när jag är hemma. Under juni/juli är jag hemma mer och kommer ha mer öppet.
Är på gång att ha kvällsöppet. Mejla mig via butiken så skickar jag en inbjudan när det är dax.
Tack för dina fina kommentarer.
Det finns bara ett diskställ kvar... det kanske är ditt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback