Motivation?

Här sitter jag och käkar morötter och non stop som det vore godis... Idag tänkte jag ta med mig A E på en promenad runt Fornåsa, nån gång måste jag kolla hur lång tid det tar att gå runt och tydligen har den dagen kommit idag. Det borde ta typ 1½ timme eller så. Nu ska jag stänga av datorn innan jag fastnar här hela dagen idag också.

Jag håller på och gör en köttgryta också, den får puttra på spisen medan vi är på promenad. Jag känner mig som en tv-kock när jag slänger mig med såna uttryck som "puttra"... Ajöken!

Kommentarer
Postat av: sarah

vet du vad... igår fick vi godis av en av våra klädleverantörer å vi fick gräddkolor...eller vad dom heter sådana som vi åt jäääämt förut tillsammans med PIMPIM. jag vart jätte glad och åt allihopa nästan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback