Om ni tror att jag dött...

... så har jag inte gjort det. Men jag flyttade min blogg igår och kunde inte logga in på hela dagen. Därav den usla bloggaktiviteten.

Igår var vi på barntimmar, sen köpte vi pizza som vi käkade hos Solla. På eftermiddagen hjälpte jag henne att sätta upp fårstängsel, Staffan var också med. Det gick bra och var bra för mig att få spika lite, jag behöver verkligen träna... B gick omkring och sa att han ville rida hela tiden, nu kan han inte säga just rida, men han kom och sa häst och gnällde tills jag slängde upp honom på Nisse Po. Nisse bet honom i handen en gång också, det var bra så B lär sig att man inte kan bete sig hur som helst med händerna när man ska mata hästar. Han fick inget sår eller nånting, utan bara lite ont. Jag hoppas det var lärorikt.

På kvällen var vi till Coop och handlade upp nästan hela barnbidraget... Det som var kvar efter Oves Plantskola alltså, sen var Henke och köpte nåt relä (typ) igår också. Fast det var rätt billigt.

Nu ska jag sätta igång med städning och diskning i en halvtimme innan B ska vakna. Idag är det BVC för A E, sotaren kommer, jag måste städa hela huset och på eftermiddagen ska vi till Solla och sätta upp ännu mer fårstaket. Jag lovar att uppdatera under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback