Resten av torsdagen

Efter Sollabesöket (Henke lämnade oss på väg till jobbet och hämtade oss när han jobbat färdigt) åkte vi upp till Stjärnorp. Henke hämtade grejer i garaget, jag lämnade lite ull från Solla till Eva och sen fikade vi också. B åkte Cadillac med Lasse, kommer bild på det sen. Efter Stjärnorp åkte vi till Coop och handlade till grillningen ikväll. Igår började jag städa, därför blev det ingen blogg.

Idag ska vi till BVC resp. dagis. Efter BVC ska jag läsa i Lantliv och Mama och bara njuuuta. Kanske baka bröd och dammsuga också, vi får se.


Dags att åka. Uppdaterar det här inlägget med lite bilder sen.

Update: Jag måste fråga Lasse om han vill vara med på bild på bloggen innan jag kan lägga upp bilden på honom och B i Cadillacen...
 

B
Långa killen B på väg ut från kaninhagen.

Gottfrid

Sollas hingst Gottfrid, visst är han fin. Sollas drömhäst, hon älskar fuxar med ljus man och svans.

Solla o B matar kaniner

B och Solla matar kaninerna.

Solla o A E

Solla och A E i Sollas kök. A E fick nya fina kläder av min gudmor på posten, jättesöt tunika med leggings till.
Hon kunde inte ha allt på sig samtidigt för jag höll faktiskt på att spy av färgchocken. Så det blev jeans till tunikan igår och idag har hon en vit body till sin leggings.


Kommentarer
Postat av: sarah

men cattis den värsta kontakt anonsen var väl iaf, "man 55 bor på hem för skitzofrena, rökfi och alkoholfri....." ha ha ha undra om han fick napp?

Postat av: Anonym

vilken söt ponny i bakgrunden! annika

2008-05-09 @ 21:14:07
Postat av: Johanna

Ah vad bra att kläderna passade :)

2008-05-10 @ 22:30:14
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback