Svull, svull och mera svull.

Igår blev det ju massa svull och idag fortsätter jag i samma andra, tyvärr... Har precis tagit fram lite cheesecake (man vill inte låta den förfaras) och före det har jag käkat en skål med chips (jag har ätit ett äpple och massa mandlar också). När vi ska åka till Stjärnorp i eftermiddag får jag gå iväg tidigare och sen hoppa av och gå sista biten upp också. Annars blir det aldrig nån ordning. Nuförtiden (de senaste två dagarna) har jag gjort 120 situps istället, fast nu kör jag superfuskvarianten där man sitter upp och sen lutar sig bakåt och sen upp igen. Det är därför jag måste göra många fler, jag gör 20 fuskarmhävningar också.

Annars idag har Henke och jag diskat (det blev lite disk igår, hela diskbänken och spisen var full), B har gnällt hela tiden sen han vaknat vilket börjar bli rätt jävla jobbigt nu. Han lekte för sig själv ute på altanen i ca 10 minuter nyss och det var underbart. Jag antar att han har lite feber, för han är jätteklängig också. Han får sova middag snart... A E har varit vaken i över 3 timmar på förmiddagen, hon låg och jollrade jättegulligt på sängen förut. Det är kul att hon börjar göra ljud som inte är gråt, hon gör ett speciellt ljud när hon är nöjd och då smälter hjärtat till en liten pöl.

Nu har B gått och satt sig vid Duplot (hurra!) och jag ska läsa i mina tidningar... Håller på med Allt om Trädgård nu, den fick jag låna av Solla. Jag har bara börjat läsa i Mama och Lantliv sparar jag till sist.


Förresten har jag försökt ladda upp bilder idag igen, det funkar fortfarande inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback