Tidig morgon

Idag är det tidig morgon för en som somnade vid kl.00 och fick vakna och amma nånstans i mitten av natten, råkade visst somna om trots att jag hade lovat Henke att jag minsann skulle stänga spjället på kakelugnen eftersom jag ändå skulle behöva vakna och amma. Kl.5.30 var det frukost för prinsessan och då klädde jag på henne också, vi har haft ganska kallt i vårt sovrum inatt (17-19 grader) så hon har sovit med en filt på sig, plus mitt duntäcke och en ullpläd som Inez har vävt. Och när jag ändå nämner pläden så måste jag säga att den är världens bästa, Henke försöker alltid sno den för den är supervarmt. Det finns bara bra saker med pläden, den är grå med mörkgrå ränder, jättesnygg.

Nu börjar det bli dags att väcka B, det är alltid skönt att få en stund helt ensam på morgonen. Det enda problemet är att den stunden alltid känns för kort. Men om jag inte väcker B före kl.8 kommer han aldrig att somna ikväll, jag har börjat klura på att kanske väcka honom när han sovit middag en timme för att han ska somna tidigare på kvällen. Men när han väl sover sin middag är det så skönt att jag aldrig kommer mig för att väcka honom. Idag måste jag också sova middag på tal om det.

Nu blir det frukost!

A E ler

Världens finaste leende ♥

B spexar

♥ Vår lilla spexare


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! vilka söta ungar du har ;) nu har jag hittat gummimattan, ganska långt ner på sidan och den kostar 155 kronor :)

http://www.ahlens.se/heminredning/varromantik_v10_08/

2008-05-17 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback