Underbart!

Vet ni hur underbart det är att min syster är här? Hittills idag har hon dammsugit och tagit hand om vårt enorma diskberg, jag har matat A E och klippt lite gräs med B på ena armen (pust). Nu ska vi ut till trädgårdstraktorn, det verkar som att B blir kvar inne med A E i babygymet som vi precis satt ihop. B fick vara hemma från dagis idag eftersom Sarah är här, vi kom upp rätt sent också. Men imorgon ska han väl dit igen tror jag. Vi ska för övrigt säga upp dagisplatsen eftersom A E inte får börja på dagis förrän om 10 månader och nån måste vara hemma med henne tills dess (just nu är nån jag). Dagis kostar oss 1000 kronor i månaden och det är en sjättedel av vad jag drar in. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback