7 saker utmaning

Jag har blivit utmanad av Tin att berätta 7 saker om mig själv. Jag tror inte att jag är så spännande att jag får ihop sju saker, men jag får väl försöka...

1. Jag är alldeles för ärlig ibland. Frågar sånt man "inte ska" fråga och hostar "herpes" efter servitörer (även om just det var lite utav ett misstag). Blir lätt en del pinsamma situationer, mest för mina kompisar...

2. Jag älskar julen! Börjar lyssna på julmusik i oktober om jag kan.

3. Jag gillar "konstig" musik, typ Manu Chao (spansk) och Carla Bruni (fransk).

4. Egentligen är jag en tant under-cover. Jag gillar korsord, sudoku, att sitta i soffan med en filt över benen och med en katt i knäet.

5. Jag är helt ohemlig och öppen, berättar allt för allt och alla. Vilket gör t.ex. gör att jag har svårt att få ihop sju saker till den här utmaningen. Riktiga hemligheter är jag dock bra på att hålla, bara jag kommit förbi mitt dela-med-mig stadium.

6. När jag är rädd för nånting försöker jag alltid tvinga mig att göra det ändå för att jag inte vill vara en liten mes. Jag tror att jag blir räddare om jag låter rädslan ta över och begränsa mig.

7. Jag är toppenbra på att dra igång projekt och det är tyvärr Henke också. Det kanske är därför vårt hus ser ut som ett bombnedslag jämt..? Vi är inte lika bra på att avsluta, det kan ta några år. Försöker bättra mig på det. Ibland är det skönt med lite kreativ röra, ibland är det... eh... inte skönt.

Sådär! Nu utmanar jag Sarah (syster), Lena, Fia, Helené, Ida, Johanna och Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback