God natt, min skatt.

B ligger i sängen, tror han har somnat. Visst är det lustigt egentligen, jag var nyss in och sa till honom att om han inte vill sova går det bra att lägga napparna i sängen och komma upp en stund. Och efter det slappnar han av, när han vet att ha får gå upp om han vill. Fast idag ville han tydligen inte lämna sina gosiga nappar (han har 2 eller 3 st när han ska sova).

Jag ska snart också i säng. Skriver jag igen. Menmen!

PS. Roliga planer framöver: Middag ute med tjejerna på fredag, på måndag kommer Sarah, ev. Magnus Betnér på onsdag. Och förhoppningsvis kommer hovslagaren snart och skor. Ska ringa och tjata på honom nu!

Kommentarer
Postat av: Kirneh

ut med tjejerna????????

tanterna menar du väl????

2008-11-12 @ 18:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback