Hästliv

Sitter och läser Ridsport, kan vara senaste men jag är inte säker. Jag hinner liksom aldrig läsa den så det kanske är ett gammalt nummer. Jag blir påmind om varför jag sa upp min prenumeration när jag inte ens hinner bläddra igenom en tidning jag köpt för flera veckor sen. Iallafall! Så frågade Henke när jag hade tänkt börja rida... Och det kanske blir snart, till att börja med har jag ringt Nina och kollat så att hästarna är hemma vid stallet igen. Och det är dom. Nu är nästa steg att få tag på en hovslagare, vilket kanske är lättare sagt än gjort. Men vi får se. Jag tänkte bara ha henne skodd fram, vi får se hur det går. Hon är alltid så ömfotad att skor är ett måste men det vore skönt att slippa sko henne runt om. Fast det kanske bara blir dåligt när det är halt..?! Vi får se... Lika bra att sko med broddar direkt va?!

Update:
Har ringt efter hovslagaren som ev. kommer i slutet av veckan. Imorgon åker förmodligen jag o barnen till stallet och rekar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback