Huvudvärk

Jag har precis plockat undan och dammsugit, torkat iordning alla bord och här vid datorn. Nu är det hyffsat snyggt iallafall. Kvar är disken, jättemycket ren tvätt att vika och... Jaa, nånting mer måste det vara men det kanske var nåt bra? Whatever. Nu ska jag kolla lite bloggar och dricka mitt te, medan jag väntar på att A E ska somna. Sen är det på´t igen bara.


Jag städar för att jag vill börja julpynta... Och för att Soraya och A kommer imorgon. Kanske.

Jag eller nån godhjärtad själ måste skura alla skåpsluckorna för jag har satt upp några tyghjärtan på en del av handtagen och då upptäckte jag, tyvärr, att skåpsluckorna är i behov av storrengöring.


Kommentarer
Postat av: davve

vem är soraya?

2008-11-16 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback