Jättetrött

Jag är så trött att jag inte ens orkade bli arg på B när han bajsade på sig istället för att gå på toa och bajsa. Inte för att jag menar att jag borde blivit arg på honom utan för att jag alltid brukar bli arg på honom. Jag fattar inte varför han ska hålla på och skita på sig när han kan gå på toaletten istället. Men den här gången sa jag att det här inte kunde vara så skönt och sen frågade jag honom vart bajset ska komma och han svarade toaletten. Lugnt och fint bara. Annars har jag ont i handleden också, det gör ont att skriva just nu och det gjorde ont när jag körde bil också. Irriterande. Jaja! När vi ätit kvällsmat ska vi köpa godis. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Inte för att vara en bitterunderliv :P men hur går det egentligen med det här inget socker? det var ju baka kaka, äta godis o massa snask nu när jag var hos dig. Ska vi ta nya tag på måndag?



Hade bra o jag hoppas att du får sova bra inatt!! Kram.

2008-11-20 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback