Lite höststäd

Jag tänkte ställa in den numera förmodligen fuktskadade rottinghyllan från altanen in i gästis. Och kanske den där korgstolen också, ni vet den som var fin i början av sommaren men som numer är rätt sunkig. Bärnsta ligger i den jämn, han blir säkert sur och pissar inne om jag tar bort stolen. Men eftersom han ändå pissar inne rätt ofta får jag väl chansa och ta in den. Kattroulett liksom. I hyllan tänkte jag kånka ut så mycket pelargoner som möjligt för jag vill börja göra lite julmysigt inne! Vi får se hur långt jag kommer... Tänkte fota lite under tiden, vi får se om det märks nån skillnad sen.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Hej! Inte roligt med Carmen, ungefär som med min hund nu. han vädrar på ALLT! :S

Men hoppas det är en övergångs period..

Det är utförsäljning av nya barn kläder i folketshus här på söndag. om ni vill komma.. Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback