Second thougths

Vi ska inte köpa dom där hyllorna på IKEA ändå, jag tror det kommer bli för instängt runt sängen då. Men hyllan till barnen ska vi köpa, korgarna och massa doftljus. Om ni ville veta. Förmodligen åker jag in imorgon efter att vi varit på BVC-koll. Båda barnen ska dit imorgon, det ska bli mest intressant och veta om B hänger med eftersom han har kontroll så sällan.

Nu tror jag att jag ska engagera B i att ställa ut tomtar i hela huset, han pratar om tomtar hela tiden och tomtens hus (en liten ljuslykta vi har).

Update:



Jag satte nejlikor i satsumas (?) för apelsinerna var för gamla.
B ville hellre äta satsumas, så det fick han göra såklart.




Försöker hitta lite hästinspirerat julpynt...



Jag är helt julbesatt och brukar tvångspynta hemma hos mina kompisar om dom inte pyntat.
Jag tycker det är jätteviktigt med tomtar och ljusstakar.

Nu är jag sugen på att baka lussekatter och pepparkakor så det blir nästa steg. Måste handla ingredienser först, baket blir förmodligen nästa vecka..? Eller på torsdag eller fredag kanske... Är väldigt sugen på lussekatter.


Kommentarer
Postat av: Lena

Här skulle det verkligen behöva tvångpyntas!

2008-11-25 @ 11:50:52
Postat av: fia

aa men du.. nästa tisadg,, då slutar jag vi ett.. kommer till dej då.. så bakar vi som aldrig för..pössa

2008-11-25 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback