Världens bästa häst (trots allt)

Jag veeet, hon är dum i huvudet och allt. Men jag gillar henne ändå. Blir glad när jag ser dom här gamla bilderna, från vår första tävling. Och typ enda. Jag har tävlat henne 3 gånger. Min fina lilla häst som är så himlans duktig får aldrig vara ute och tävla, hon älskar att tävla. Hon blir helt lugn och avspänd. Fast jag blir ledsen i hjärtat också. För jag vill rida, men hovlagaren kommer aldrig. Det är inte bara det heller, jag vill rida och tävla. Vara normal. Tävla och se hur långt hon kan gå fast hon är hundra år gammal (12).



Hösten 2004



På Stora Sjögestad... Bilderna inne från banan är jättesuddiga.



Duktiga hästen. Snygg hästskötare va?!





Kommentarer
Postat av: Tanja

Det är aldrig för sent, även om hon är 12. Ge absolut inte upp dina tävlingplaner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback