10 % på H&M

Idag var vi på H&M också, jag köpte massa reaplagg. Mest till B, i storlek 122 som är nästa storlek för honom. Försöker köpa lite på rean för att spara pengar, snål som man är. Eller smart, kanske. Jag fick en röd och vitrandig sjal som jag kollat på förut + ett par bruna strumpbyxor från Lindex. B fick en väska med en nyckelpiga på också, jag har tänkt köpa en liten väska till honom och nu fanns det en på H&M som han själv hämtade, det blev perfekt. Annars är han väldigt, väldigt duktig på att alltid lägga tillbaka saker han plockar på sig i affärer. Han vill nästan aldrig köpa nånting. Vilket är bra, men när han SKA få nånting kan det bli lite lurigt. Jag köpte 2 par långkalsonger till B och ett underställ i ull till ordinarie pris och sen blev det väl en tisha, en långärmad tröja till honom och en liten klänning till A E. Nån gång ska väl jag också få köpa nåt till henne, tänkte jag...

Nu ska jag (eller Camilla) snart åka och hämta thaimat till oss, mums!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback