4 kr i timlön

Yes, fett nice att städa bilen eftersom jag får så bra betalt. Sammanlagt hittade jag 8 kr, direkt ner i fickan, bara. Det är rätt trist när man håller på och städar, men nu är den urplockad, allt skräp är slängt (två soppåsar). Jag har dammsugit överallt och torkat med bilrengöringslappar. Efter lunchen ska jag tvätta klädslarna till barnens bilstolar och skura rent golvmattorna. Då är bilen nästan som ny, nu gäller det bara att inte skita ner den igen på en gång.

Update:




Framsätet...



och baksätet.

Det känns som overkill att skura rent golvskydden så jag tvättade dom lite under pumpen istället. Det lossnade massa gammalt grus, nu räknas dom som rena. Klädslarna ligger i tvättmaskinen, snart är bilen helt klar. Gött!

Kommentarer
Postat av: annika

urk, jag skulle oxå behöva städa ur bilen.... vi gjorde en deal ´här hemma, jag skulle städa invändigt och peter utvändigt. han har gjort sitt men inte jag...... =( idag har han bilen till jobbet så idag blir de inget städa av...

2008-10-06 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback