Arga Cattis



Här är en gammal bild på mig, från Henkes födelsedag 2004. Jag är uppenbarligen rätt sur, Henke sa att jag fortfarande har den minen.  Då sa Camilla att Henke måste gilla det eftersom han fortfarande är ihop med mig. Jag gillar verkligen den här klänningen, fast jag vet att jag har slängt den. Jag hade väl räknat med att väga 60 kilo resten av livet eller nåt. Vilket kanske inte komma inträffa? Fast igår vägde jag bara 64 kilo på min mormors våg, det var verkligen en riktig glädjevåg (eller också har jag blivit ännu smaaalare)!


Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha du ser ju bedårande ut, fast jag håller inte riktigt med om att du ser ut så fortfarande...inte hela tiden iaf! kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback