Choklad

Jaha, jag tänkte ju att jag skulle äta mörk choklad och sen ha godisförbud.Men alltså, jag fixar inte den här sockerskiten mer, när jag äter lite måste jag bara ha mer och mer. Iallafall! så provade jag en mörk choklad från Lindt "intense mint". Den räknas helt klar som godis och inte mörk choklad för den var jättegod och såklart kom sockret etta på innehållsförteckningen. Jag får helt enkelt hålla mig till den beska Marabou pistagechokladen (70 %) för den smakar inte alltid så gott... Jag tänkte att jag får typ ta lite fikabröd när jag blir bjuden, inte aktivt åka iväg och kräva fika hur som helst. Vilket jag inte ens behöver anstränga mig för, eftersom vi snart ska till dalarna och där kommer alla vilja proppa i mig fika. Mums. Fast inte särskilt bra.

Men en bra sak är att Henke lagat all punka på barnvagnen (två däck, den har varit asjobbig att köra) så när vi är i dalarna kan jag knalla ut på promenad. Eller lämna barnen hos nån och gå ut helt själv. Hmmm... Bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback