Farmor

Vi har käkat lunch hos min farmor idag, det var jag och barnen, Camilla och mamma. Mamma och B hade gått dit tidigare på förmiddagen medan vi var i stallet. De hade hunnit leka i lekparken också, det gillade B! Vi fick mat, efterrätt och fika. Jag tog efterrätt men ingen fika, nån måtta får det vara iallafall (fast bara lite när jag är på semester). Jag vägde 65 kilo på farmors våg också, om ni undrar. Jag ska lägga ner vikthetsen om ett par kilo (eller 5).

När Camilla, mamma och B hade gått iväg igen spelade farmor och jag massor med chinaschack, det var kul. Trots att jag fick stryk, som vanligt. Jag har slagit farmor en eller två gånger och vi brukar spela minst två omgångar varje gång jag kommer dit. Förutsatt att barnen är lugna och sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback