Hemmadag

Idag var egentligen planen att vi skulle åka till Blacka för att träffa Helené, O och Hobbe. Men jag vill hellre vara hemma idag, det känns som att jag inte varit hemma på hundra år. Jag var ju bara hemma torsdag och fredag så jag har knappt varit hemma alls på två veckor. Vilket är ovant.

Nu på morgonen har jag (förutom att utfodrat monstren) dammsugit lite och idag måste jag: diska, baka bröd, hänga tvätt, tvätta mer tvätt och laga mat. Det är väl måstena. Sen finns det saker jag vill göra också. Som t.ex. hinna riva tapeter i barnens rum för det måste bli klart snart. Vi har noll förvaring, det enda vi gör när vi "städar" är att vi flyttar runt massa grejer. Det är så jävla irriterande, jag vill bara spy på skiten! Om vi skulle få undan alla barnens grejer till ett rum skulle det vara en stor förbättring. Sen finns det massa andra saker att fixa också, men vi får ta en sak i taget...



Mmm, yoghurt.


Kommentarer
Postat av: Sarah!

vilken söt unge, han måste ju vara släkt med mig? ;)

2008-10-27 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback