Luring, igen!

Gissa vem som sovit en 4 timmar lång tupplur? Jo, A E förstås. Alltså har hon tagit igen den nattsömn hon förlorat. Vilket man inte kan säga om mig eftersom jag diskat, vikt tvätt, hängt tvätt, satt igång ännu mer tvätt (man kan tro att jag älskar tvätt), städat iordning på bänkarna (halleluja) och plockat iordning i skafferiet. Nu är det jättefint på den ena bänken och sådär på den andra. Jag har diskat ur min födelsedagsburk som Sarah köpte åt mig på Uthuset, jag öppnade paketet idag också... Paketöppning är alltid trevligt, även om man vet vad som finns i tycker jag. Nu kom jag på att jag borde fotat paketet för Helena hade slagit in det fint med tapet istället för presentpapper.


Kommentarer
Postat av: Sarah!

ja det borde du ha gjort ;) Jag o K var duktiga o simmade igår ;) jag ska nog simma imorgon också när han jobbar. kram.

2008-10-30 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback