Mitt Österby

Idag har vi, som sagt, varit till Ida och hälsat på. Eller mest till familjen Stam, eftersom Ida trots allt har en egen etta med kök i stan. När vi hade varit hos Ida gick vi tillbaka till pappa, B fick åka med i traktorn och mata kossorna. Det var dagens höjdpunkt för honom (dagens höjdpunkt för mig var nog chokladkakan). Efter traktoråkning var det dags att mata kalven innan vi fick komma in. Vi fick mat och sen var det dags att åka hem till mamma och sova, för B var helt utmattad. Han somnade på typ 2 minuter. När jag skulle borsta tänderna på honom hade han redan krupit ner i sängen och lagt på sig täcket. Han är så söt när han gör så tycker jag.

Nu ska jag se om A E vill sova i vagnen och sen kanske jag åker över till Camilla en sväng och har lite mys framför tv:n, om hon är hemma vill säga.

Kommentarer
Postat av: Ida igen

Det var jättekul att ni kom och hälsade på! B och A E charmade hela familjen Stam vill jag lova =) Kom gärna förbi nästa gång, eller så får jag komma och ta en kik i Smedjan! Har säkert inte varit där på 15 år. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback