Mmm god mat

Vi har precis käkat kvällsis: potatisgratäng och kött. Det var gott, speciellt potatisgratängen, jag älskar potatisgratäng.

Annars har vi haft det bra idag, A E fick lunch uppe i Garpenberg och sen sov hon nästan hela tiden vi var där. Kerstin och Camilla fixade med ett protestbrev (föräldrarna i Garpenberg protesterar mot att kommunen tänker lägga över 2 miljoner på att bygga ett nytt uppvärmningskök istället för, som föräldrarna vill, ett tillagningskök), B lekte med S och jag. Jaa, vad gjorde jag egentligen? Inte särskilt mycket faktiskt. Vi fick mat också, korvgryta med potatis och rotfrukter. Jättegott och toppen eftersom jag längtat efter potatis- och löksoppa ett tag, men inte gjort slag i saken. Det här var ungefär som p- och lsoppa, fast med mer saker. Mums. Vi fick fika med, hemmabakade bullar, också jättegott!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!



Kom BKS också å käkade eller hur vart det tillslut?



K har haft problem med Allis idag , hon har kissat i buren, spytt o grejer :P



pussa barnen från mig o hälsa de andra tanterna ;)

2008-10-18 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback