Onsdag

Igår åt vi lunch med mormor och min kusin S (som är tre år) hemma hos mormor. Efter det gick vi till lekparken och var där ungefär en timme, barnen lekte som tokar (fast inte A E förstås, hon sov i vagnen). Sen blev det lite film och fika innan det var dags för S att möta upp sin mamma vid bussen. B ville också åka buss, han har aldrig gjort det och det är lätt att förstå att det är ett stort äventyr för barn. Vid bussen träffade vi Camilla (min mamma hade mött oss vid mormor tidigare) och vi gick hem till Camilla en sväng innan det var dags för kvällsmat hos mormor också. Lyx att hänga hos henne hela dagen och få mat, tycker jag! Och kul att hinna träffa henne ordentligt eftersom hon åker till Stockholm idag.

Senare på kvällen, när B hade somnat och min mamma var barnvakt åt A E åkte jag helt själv till Camilla. Vi hängde, kollade på tv och käkade Ben&Jerrys glass i smakerna Fish food (helt klart min favorit, tack Soraya för tipset) och Fossil Fuel.

Kommentarer
Postat av: soraya

mm, fish food.



helt underbar! nar kommer ni hem da? emelie sms:ade nagot om att hon och nagra andra i kassan ska ut och ata pa lordag.



nu ska jag ata marabou med non stop. inte lika god som digestve men man tager det man haver!



kraaaaam.

2008-10-16 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback