Sömntutor

Båda barnen sover sött just nu. Fina ungar. I såna här stunder älskar jag dom så himlans mycket, fast B vägrade somna igår och A E bara skrek och skrek (och vaknade mitt i natten och skrek lite till). Det är så svårt att veta vad hon vill, jag längtar lite tills hon börjar prata men samtidigt vill jag att hon ska vara en liten bäbis. Men det är redan försent, hon har blivit så stor. Äter riktig mat, sitter nästan själv nu och snart kommer hon åla iväg över golvet. Jag längtar tills jag blir moster och får klämma på en riktig liten nyföding igen. Och jag längtar tills (om) jag blir farmor/ mormor också. För det blir inga fler bäbisar för oss iallafall. Om vi inte vinner massa miljoner kanske. Så man har mycket tid över och inga måsten att jobba. Så alltså blir det inga fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback