Torsdag

Idag hade vi en rätt slapp förmiddag, B kollade på film och jag fick hänga en stund vid datorn. A E sov i vagnen. Efter lunchen åkte vi ut till pappa en vända, där fick B kolla lite på Långben-film. Sen hittade vi hem till Sandra och lilla A i Säter också, det var kul att träffa en smal och glad Sandra och en glad och söt A för första gången. Han blev dock rädd när A E skrek till, och det gjorde hon en hel del men det funkade ändå. Sandra hade bakat jättegott: bullar och morotskaka, mums!

Nu ligger B i sängen och vill sova, A E sover redan i vagnen och jag tänkte bläddra igenom ett par tidningar. Jag är sugen på nåt gott och knaprigt, nånting som känns fräscht. Typ en liten, liten bit cheesecake, vilket jag inte har och inte kommer få heller.

Kommentarer
Postat av: annika

är det sandra som gick i vår klass nån termin på vreta? eller er klass innan jag bytte... jag har nåt minne längre bak att du skrev att hon oxå skulle få en bebis.

2008-10-17 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback